Op deze pagina vind je meer informatie over onze lopende en recent afgeronde campagnes ter promotie van de regio. Deze pagina wordt de komende tijd nog verder aangevuld.
Om de Gelderse streken (Rivierenland, Veluwe, Achterhoek, Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen) meer naamsbekendheid te geven, werken de Regionale Bureaus voor Toerisme al sinds 2011 samen aan de campagne ‘Gelderland levert je mooie streken…’.
De activiteiten richten zich zowel op de binnenlandse Nederlandse markt als op de buurlanden België en Duitsland. Jaarlijks wordt een activiteitenprogramma uitgewerkt met deelname aan beurzen, commercials op radio en tv, special interest-bladen, samenwerking met bloggers/vloggers en diverse online campagnes (met name via social media).
Fruit, water, mooie steden, maar nu in coronatijd bovenal: rust en ruimte. In tegenstelling tot de nog populairdere vakantiegebieden in Nederland kan de 1,5 metervakantie hier prima gevierd worden. Dit is de reden dat Bureau Toerisme de campagne ‘Je voelt je thuis in…’ gestart is.
© 2023 Stichting Bureau Toerisme. Kennis en expertise in destinatieontwikkeling.