Herfstcampagne 2022 in volle gang

De maanden september en oktober staan in het teken van de herfstcampagne voor de regio’s Betuwe, Bommelerwaard en het Land van Maas en Waal. Binnen de herfstcampagne zijn verschillende onderdelen opgenomen:

Online campagne

Op Uitinderegio.nl is een speciale herfstpagina ingericht met routes, weetjes en tips. Dit is tevens ingericht op de streekwebsites: Welkomindebetuwe.nl, Beleefbommelerwaard.nl en Landvanmaasenwaal.nl.

Social media

Ondersteunend aan de campagne is een social mediacampagne ingericht. We werken ook hierbij met de verschillende doelgroepen als uitgangspunt. Er zijn diverse visuals ontwikkeld welke ingezet worden via de social mediakanalen. Vanuit deze advertenties linken we naar de website.

De KPI aan deze social mediacampagne is een bereik genereren van 500.000. Dit met als doel om zoveel mogelijk traffic richting de campagnepagina te realiseren.

Advertentie Gelderlander
In samenwerking met DPG media is er een advertentie geplaatst in de Gelderlander editie Betuwe-Rivierenalnd, Maas en Waal en Nijmegen.

Oplage advertentie: 92.700 stuks

Adoptimize mobile campagne

In samenwerking met DPG media is een adoptimize mobile campagne opgezet waarin online banners zijn gebruikt welke linken naar de campagnepagina. De adoptimize mobile campagne heeft een bereik gehad van 669.643 impressies.

Haak ook aan!
Ben je ondernemer en heb jij een activiteit wat past bij deze campagne? Lever jouw activiteiten aan via info@bureautoerisme.nl.

De herfstcampagne wordt gecoördineerd door Bureau Toerisme en mogelijk gemaakt door Provincie Gelderland. Gelderland levert je mooie streken.

Winkelwagen
Scroll naar top