Merken

Huisstijl

Sterke merken zetten de regio op de kaart

Huisstijl

We promoten de regio onder de naam Uit in de Regio met een duidelijk herkenbare huisstijl. Fris en helder met de kleuren van het water als thema. Voor de verschillende streken werken we met eigen logo’s en bijbehorende huisstijlen.

Wil je de herkenbaarheid van je bedrijf of organisatie vergroten en de regio ook promoten? Ondernemers en organisaties kunnen meeliften door in deze stijl producten te laten ontwikkelen. Denk aan het gebruiken van het logo, het drukken van een routekaart of het maken van promotionele producten. 

We creëren zo samen een gezamenlijke uitstraling naar de bezoekers van de regio. Leg het wel altijd even aan ons voor als je met de huisstijl aan de slag wilt gaan. 

Uit in de regio

Uit in de regio is het enige merk zonder beeldmerk. Waarom? Het merk is niet gekoppeld aan een bestuurlijke grens of regio, maar is juist bedacht om de verbinding te kunnen maken tussen de verschillende regio’s. 

Toeristen en inwoners zijn namelijk grenzeloos als het om recreëren gaat. Toeristische bedrijven ontvangen graag gasten om de wijde omtrek en dat houdt niet op bij bestuurlijke grenzen. Klinkt logisch, maar was tot voor kort niet zo ingestoken. Het merk ‘Uit in de regio’ vervangt ‘Rivierenland’ volledig in 2022. De regionale website www.rivierenland.nl wordt door www.uitinderegio.nl vervangen.

Magazine Uit in de regio
Winkelwagen
Scroll naar top

Deze website maakt gebruik van cookies die noodzakelijk zijn om de website zo goed mogelijk te laten functioneren.