GEANNULEERD – Grote kennisbijeenkomst Gastvrij Gelderland

[av_slideshow_full size=’featured’ min_height=’0px’ stretch=” animation=’slide’ conditional_play=” autoplay=’false’ interval=’5′ control_layout=’av-control-default’ src=” attachment=” attachment_size=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ av_uid=’av-k6qktuio’]
[av_slide_full slide_type=’image’ id=’16266′ video=’http://’ mobile_image=” fallback_link=’http://’ video_format=” video_ratio=’16:9′ title=” custom_title_size=” custom_content_size=” caption_pos=’caption_bottom’ link_apply=” link=’lightbox’ link_target=” button_label=’Click me’ button_color=’light’ link1=’manually,http://’ link_target1=” button_label2=’Click me’ button_color2=’light’ link2=’manually,http://’ link_target2=” font_color=” custom_title=” custom_content=” overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-l0o59l’][/av_slide_full]
[/av_slideshow_full]

[av_heading heading=’DIT EVENEMENT IS GEANNULEERD!!’ tag=’h1′ link_apply=” link=’manually,http://’ link_target=” style=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ color=” custom_font=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k7p2zgxw’ admin_preview_bg=”][/av_heading]

[av_heading heading=’Grote kennisbijeenkomst voor ondernemers en overheden in de vrijetijdssector ‘ tag=’h1′ link_apply=” link=’manually,http://’ link_target=” style=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ margin=” padding=’10’ color=” custom_font=” custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_hr class=’invisible’ height=’25’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-k6tf21av’ admin_preview_bg=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k6qkwh69′ admin_preview_bg=”]
De samenwerkende partners binnen Gastvrij Gelderland (HISWA-RECRON, Koninklijke Horeca Nederland, Saxion Hogeschool en Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland) nodigen je graag uit voor een informatieve ochtend. Het doel van deze ochtend is kennis op te halen en te delen zodat wij gezamenlijk Gelderland op het gebied van toerisme en recreatie nog beter op de kaart kunnen zetten.

Praktische informatie

Datum: vrijdag 13 maart 2020
Locatie: De Tuinen van Appeltern – Walstraat 2a Appeltern
Kosten: gratis*

Programma

10.00 – 10.30 uur Ontvangst met koffie/thee
10.40 – 11.20 uur Start workshops deel 1
11.30 – 12.10 uur Start workshops deel 2
12.25 – 12.45 uur Korte samenvatting
12.45 – 13.45 uur Lunch (aangeboden door de organisatie)
Einde programma

Aansluitend kun je de Opening Toeristisch Seizoen van RBT Rivierenland bijwonen. Deze vindt op dezelfde locatie plaats. Aanmelden kan hier.

*Let op: er is ruimte voor maximaal 80 deelnemers. Per workshop kunnen maximaal 40 mensen deelnemen. Schrijf je snel in via onderstaande button. Registratie voor deze ochtend is verplicht. Mocht je na aanmelding onverhoopt niet aanwezig kunnen zijn, meld je dan via info@rivierenland.biz. Indien wij geen afmelding ontvangen, zijn wij genoodzaakt om een bedrag van €25,- p.p. in rekening te brengen.
[/av_textblock]

[av_button label=’Aanmelden voor de kennisbijeenkomst’ link=’manually,https://forms.gle/cCB6kHZPyDqeXyXE8′ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-k6qli4yc’ admin_preview_bg=”]

[av_hr class=’invisible’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-k6qlzm1f’ admin_preview_bg=’rgb(241, 241, 241)’]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k6qky4tp’ admin_preview_bg=”]

Het belang van netwerken – Dit is in vier woorden waar Gastvrij Gelderland voor staat.

De vrijetijdssector kent een veelheid aan deelsectoren, een grote diversiteit aan ondernemers en vertegenwoordigende organisaties. Dat is enerzijds een grote kracht van deze sector, anderzijds beperkt dat met enige regelmaat de slagkracht van de sector bij belangrijke thema’s die voor ons allemaal van belang zijn.

Gastvrij Gelderland zet zich daarom in voor coördinatie in de belangenbehartiging, biedt een platform voor ontmoeting en samenwerking en versterkt op die manier de samenhang tussen overheid, onderwijs en kennisinstellingen, bedrijfsleven, terreineigenaren en overige (maatschappelijke) organisaties. > “Van Connectie naar Coalitie
[/av_textblock]

[av_heading heading=’Inhoud workshops’ tag=’h3′ link_apply=” link=’manually,http://’ link_target=” style=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ margin=” padding=’10’ color=” custom_font=” custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_one_half first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ link=” linktarget=” link_hover=” padding=’0px’ highlight=” highlight_size=” border=” border_color=” radius=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-4fxdmx’]
[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k6qllyb3′ admin_preview_bg=”]
Workshop 1A – Trends in digitaal toerisme en reviews
Optimalisatie van online teksten en afbeeldingen

Door de opkomst van kunstmatige intelligentie, machinelearning en ander slim gebruik van big data kunnen computers inmiddels veel beter dan mensen herkennen welk soort foto’s en beschrijvingen van accommodaties het meest effectief zijn. Naast doorbraken in het automatisch analyseren van teksten hebben we de laatste jaren veel nieuwe diensten gezien die de inhoud van afbeeldingen automatisch kunnen herkennen en interpreteren (IBM Watson, Google Cloud Vision, etc.). Het onderwijsveld is bezig om een ‘digitale assistent’ te ontwikkelen voor MKB-bedrijven. Graag vertellen wij hier meer over.

Presentatie van Hogeschool Saxion en Breda University. Robin Effing en Michiel Flooren van Hogeschool Saxion verzorgen deze workshop over de ontwikkeling hiervan.
[/av_textblock]
[/av_one_half]

[av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ link=” linktarget=” link_hover=” padding=’0px’ highlight=” highlight_size=” border=” border_color=” radius=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-pavey1′]
[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k6qlmakt’ admin_preview_bg=”]
Workshop 1B – Trends in de horeca
Koninklijke Horeca Nederland (KHN)

Koninklijke Horeca Nederland helpt ondernemers zich voor te bereiden op de toekomst. We volgen marktcijfers, ontwikkelingen en trends zodat we ondernemers kunnen inspireren. Om succesvol te blijven moet je weten wat er speelt en het aanbod afstemmen op de vraag van je gasten. We zien ingrijpende veranderingen in de behoefte van de kritische , bewuste en steeds drukker wordende gast. Vanuit allerlei verrassende hoeken past de horeca zich hier op aan.

Hans van der Kooij zal middels een presentatie van ca 40 minuten u volledig bijpraten over de trends in 2020.
[/av_textblock]
[/av_one_half]

[av_one_half first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ link=” linktarget=” link_hover=” padding=’0px’ highlight=” highlight_size=” border=” border_color=” radius=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-16x2cix’]
[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k6qlpsdy’ admin_preview_bg=”]
Workshop 2A – Het belang van personalisatie in gastenmarketing

Effectieve gastmarketing is van onschatbare waarde voor je recreatiebedrijf, waarbij relevantie de sleutel is tot succes. Wil jij écht relevant zijn voor jouw (toekomstige) gast? Dan is personalisatie een must! Tijdens deze kennissessie licht Stratech toe wat de toegevoegde waarde is van personalisatie, hoe je personalisatie toe kunt passen binnen jouw marketing en wat dit jouw recreatiebedrijf kan opleveren. Daarnaast laat Stratech je kennismaken met het begrip “Personalised Pricing”. Hierbij wordt de prijs op basis van gastsegmentatie bepaald zodat het aanbod beter afgestemd wordt op persoonlijke voorkeuren van jouw toekomstige gast.

Spreker: Kumar van Geffen | Accountmanager Recreatie Stratech -  Kennispartner Hiswa-RECRON
[/av_textblock]
[/av_one_half]

[av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ link=” linktarget=” link_hover=” padding=’0px’ highlight=” highlight_size=” border=” border_color=” radius=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-kwdtpl’]
[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k6qlqenr’ admin_preview_bg=”]
Workshop 2B – Kansrijke doelgroepen op basis van de Leefstijlvinder
In samenwerking met acht provincies heeft SAMR Marktvinders zeven leefstijlen gevonden. Deze leefstijlen laten zien waar mensen in hun vrije tijd of op vakantie behoefte aan hebben. Door meer inzicht te krijgen in welke leefstijlen zich in jouw gebied bevinden, en welke leefstijlen jou het meest bezoeken, is het mogelijk om je dienstverlening nog verder te verbeteren. Zo kun je je aanbod aan laten sluiten bij de behoeften van de leefstijlen in jouw regio of klantenbestand. Maar het is ook mogelijk om met deze kennis jouw aanbod beter onder de aandacht te brengen bij verschillende doelgroepen.

Deze kennissessie geeft een toelichting op de Leefstijlvinder. Vanuit RBT Rivierenland zal er dieper ingegaan worden op de vertaling van de Leefstijlvinder met betrekking tot de campagne Gelderse Streken.

Deze workshop wordt u aangeboden door SAMR Marktvinders en RBT Rivierenland
[/av_textblock]
[/av_one_half]

[av_hr class=’invisible’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-k6qlzm1f’ admin_preview_bg=’rgb(241, 241, 241)’]

[av_button label=’Aanmelden voor de kennisbijeenkomst’ link=’manually,https://forms.gle/cCB6kHZPyDqeXyXE8′ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-k6qli4yc’ admin_preview_bg=”]

[av_heading heading=’Wie zijn wij?’ tag=’h3′ link_apply=” link=’manually,http://’ link_target=” style=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ margin=” padding=’10’ color=” custom_font=” custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k6qkykqh’ admin_preview_bg=”]
De samenwerkende partners binnen Gastvrij-Gelderland zijn de brancheorganisaties HISWA-RECRON, Koninklijk Horeca Nederland, de koepelorganisaties VNO-NCW Midden en MKB-Midden, ANWB, Geldersch Landschap & Kasteelen, Saxion Hogeschool en de Gelderse Regionale Bureaus voor Toerisme.

Onder de paraplu van ‘Gastvrij-Gelderland’ zetten deze organisaties zich in voor de belangenbehartiging op het terrein van recreatie, toerisme, zakelijke gastvrijheid, natuur en landschap, zorg, sport, cultuur en retail. In gezamenlijkheid werken wij aan het verbinden, versterken en verbeteren van het recreatief toeristisch product in Gelderland. Het zoeken naar cross-overs met andere sectoren, natuur en innovatie zijn voor ons leidende thema’s.
[/av_textblock]

[av_countdown date=’03 / 13 / 2020′ hour=’10’ minute=’0′ min=’1′ max=’5′ align=’av-align-center’ size=” style=’av-default-style’ av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k6qlsl8g’ admin_preview_bg=”]

[av_heading heading=’Benieuwd wie zich al heeft aangemeld voor de kennisbijeenkomst? Bekijk de gastenlijst hieronder!’ tag=’h3′ link_apply=” link=’manually,http://’ link_target=” style=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ margin=” padding=’10’ color=” custom_font=” custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=”][/av_heading]

[av_table purpose=’pricing’ pricing_table_design=’avia_pricing_default’ pricing_hidden_cells=” caption=” responsive_styling=’avia_responsive_table’ av_uid=’av-fykwzft’]
[av_row row_style=’avia-heading-row’ av_uid=’av-zy1f3wp’][av_cell col_style=” av_uid=’av-zk0lo2x’]Naam[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-z7hfdux’]Organisatie[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-yv1aetl’][av_cell col_style=” av_uid=’av-ye338x5′]Harold van der Borgh[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-xmz17s9′]Bistro de Bolle
[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-xas4gmh’][av_cell col_style=” av_uid=’av-wplmm6h’]Wesly Litjens[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-wgncofd’]Gemeente West Betuwe[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-vtdu7rd’][av_cell col_style=” av_uid=’av-val2sfd’]Inge Joustra[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-v1g6xux’]Stichting tot behoud Hendrikus[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-ujjkx6x’][av_cell col_style=” av_uid=’av-ubb31xl’]Gerrie Fransen[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-tjet2q1′]Wijngaard De Kleine Heerlijkheid[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-t7ly5ft’][av_cell col_style=” av_uid=’av-sospktl’]Mike Blom[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-sfg58jt’]UniePlaza[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-rxu2lah’][av_cell col_style=” av_uid=’av-rjuzb49′]Jan van Belle[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-2pkje7d’]CWSV Prinses Marijke[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-qbkt1qh’][av_cell col_style=” av_uid=’av-pzvn0eh’]Leo Leenders[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-ppf2ca1′]Aan de Linge[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-p21qpc9′][av_cell col_style=” av_uid=’av-oo7lbhl’]M. van Amerongen[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-2ec5s4p’]De Hoenderik[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-2clrjxl’][av_cell col_style=” av_uid=’av-n6bi7mx’]Jitske Roos[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-mon89ft’]Content Marketeers[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-m4mgwi1′][av_cell col_style=” av_uid=’av-lz7q0ix’]Tomas Ooijevaar[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-24pan3d’]Gemeenten Maasdriel & Zaltbommel[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-l2kr26h’][av_cell col_style=” av_uid=’av-kdkhicp’]Gepco de Kruijff[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-75qwbt’]HollandDelta DMO | Rijn Maas delta
[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-jdwuy3t’][av_cell col_style=” av_uid=’av-j5gdvc9′]Ineke Molenaar-Smeding[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-ioq3rs9′]TIP Culemborg[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-i65m9rd’][av_cell col_style=” av_uid=’av-hv1cjrd’]Ans van den Hurk[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-1pnsweh’]Atelier De Doorbraak[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-gqje9l5′][av_cell col_style=” av_uid=’av-gi0jgeh’]Marianne Bakker-Terpstra[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-fouf3m1′]TIP Culemborg[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-fcbayjt’][av_cell col_style=” av_uid=’av-etkmju1′]Guus van der Wolde[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-em005xl’]Gemeente Tiel[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-e8b7oix’][av_cell col_style=” av_uid=’av-1d8bi4p’]Chris van Vleuten[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-cxwtxpl’]Leisure Content[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-cgz1rxl’][av_cell col_style=” av_uid=’av-c6g3de1′]Fenna Bruijsten[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-165oep5′]Koninklijke Horeca Nederland[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-bfra1c9′][av_cell col_style=” av_uid=’av-ao75avd’]Diane Hilferink[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-ad7kwjt’]Koninklijke Horeca Nederland[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-a2hs0jt’][av_cell col_style=” av_uid=’av-9hdymbt’]Agnes Holtjer[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-8ytaotl’]Provincie Gelderland[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-8ffzt49′][av_cell col_style=” av_uid=’av-8487mnd’]Coen Slothouber[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-7i4sig9′]The Dutch[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-6zbqdbd’][av_cell col_style=” av_uid=’av-6qxvlm1′]Henk Niessen[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-65p4b2h’]Provincie Gelderland[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-5n6ljc9′][av_cell col_style=” av_uid=’av-572embt’]Frans Melenhorst[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-h14jbd’]i-Spark BV[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-4kpp53d’][av_cell col_style=” av_uid=’av-3u39jgp’]Rosaline Niemeijer-Kleppe[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-3bubukp’]Landgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-351g9gp’][av_cell col_style=” av_uid=’av-2eojlih’]Joep van Gruijthuijsen[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-25u0ovd’]Moeke Mooren[/av_cell][/av_row]
[av_row row_style=” av_uid=’av-1nkq50p’][av_cell col_style=” av_uid=’av-4rjbxl’]Rob Harmsen[/av_cell][av_cell col_style=” av_uid=’av-w6sb8p’]Driels Museum[/av_cell][/av_row]
[/av_table]

[av_social_share title=’Deel dit stuk’ style=” buttons=” share_facebook=” share_twitter=” share_pinterest=” share_gplus=” share_reddit=” share_linkedin=” share_tumblr=” share_vk=” share_mail=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av_uid=’av-vp80w9′]

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Winkelwagen
Scroll naar top
Nieuwe partners

Regio op de kaart

Samen met honderden ondernemers zetten wij in samenwerking met gemeenten en provincie de regio op de kaart.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte!

Deze website maakt gebruik van cookies die noodzakelijk zijn om de website zo goed mogelijk te laten functioneren.