REgiopromotie

Bommelerwaard: eiland tussen Maas en Waal

Op 1 juli 2020 is het verhaal van de Bommelerwaard, Bommelerwaard: eiland tussen Maas & Waal gelanceerd. Wethouders Jan-Hein de Vreede van Maasdriel en Willem Posthouwer van Zaltbommel gaven het startsein met de onthulling van de website www.beleefbommelerwaard.nl en een huisstijl voor de Bommelerwaard.

Bommelerwaardse huisstijl en website

Op initiatief van de gemeenten is er gewerkt aan een Bommelerwaards verhaal in woord en beeld. In samenwerking met een klankbordgroep van ondernemers en de samenwerkingspartners TRIP Bommelerwaard en het Bureau Toerisme is vervolgens een start gemaakt met de eerste uitwerkingen. Het eerste tastbare resultaat is de nieuwe website www.beleefbommelerwaard.nl. Om het geheel goed te presenteren is er een streekeigen huisstijl ontwikkeld, herkenbaar aan de pay-off ‘Bommelerwaard, eiland tussen Maas en Waal’.

Gratis toolkit voor ondernemers

Bij de lancering werd ook een ‘stijlgids’ gepresenteerd. Ondernemers kunnen gebruik maken van een gratis toolkit die ze kunnen gebruiken voor de promotie van hun eigen bedrijf. Het logo is beschikbaar gesteld en mag gebruikt worden door ondernemers. Er zijn diverse varianten van het logo beschikbaar en gratis te downloaden via onderstaande button.

Voorbeelden gebruik logo

Zie hier een aantal voorbeelden ter inspiratie waarop het beeldmerk gebruikt kan worden.

Let op: alle uitingen waarop het beeldmerk wordt gebruikt moeten als conceptontwerp worden voorgelegd aan Bureau Toerisme Bommelerwaard via info@bureautoerisme.nl.

Vrachtwagen Bommelerwaard

Transportbedrijf Van Geffen uit Hedel rijdt sinds de zomer van 2020 met een vrachtwagen, gesierd met de unieke Blokhutboten uit Heerewaarden. De rijdende reclame maakt onderdeel uit van de streekmarketing voor de Bommelerwaard.
Vrachtwagen Bommelerwaard 5
Winkelwagen
Scroll naar top

Deze website maakt gebruik van cookies die noodzakelijk zijn om de website zo goed mogelijk te laten functioneren.